vrijdag 7 september 2007

dorpels geplaatst


Eerst even volledig iets anders:

Vandaag moest onze Fee voor het eerst naar de kribbe.Ook mijne lieve schat moest weer gaan werken.Was dan ook zeer blij vanavond om te horen dat ze het allebei zeer goed hebben gesteld. Onze grootste is nu aan het 3de leerjaar begonnen en ook hare start verliep vlekkeloos.

Dit even terzijde.


Op onze bouw is het deze week stilletjes geweest. Maandag hebben ze de resterende pannen gelegd zodanig ons dak nu volledig in orde is.


Eveneens gingen de dorpels deze week op hun plaats komen.

Donderdag zelf ne keer gebeld naar den aannemer wanneer hij ging komen.

Morgen zijn we daar verzekerde hij mij.

Donderdagavond om 9u telefoon: de aannemer.

Dacht in mijn eigen "'t zal voor volgende week zijn". Aangezien ik ook maar een mens ben vergiste ik mij dit maal.

Alhoewel: de reden van zijn telefoon was dat de dorpels die normaal gingen voorzien zijn van een afgeronde kant, gewoon recht waren. Is dit een probleem vroeg hij??????????

Afgeronde dorpels vonden wij allebei de mooiste,maar om er nog eens een 3-tal weken op te moeten wachten was van het goede teveel.

Dus maar gezegd dat de rechte dorpels voor ons oké waren. Meteen ook weer een aantal centen gespaard.

Moet zeggen: ne keer ik de dorpels geplaatst zag,ook de rechte zijn zeer mooi.


Buizerij is vandaag ook ondergronds gegaan. Het regenwater en andere gaan naar hun respectievelijke put.

Maandag komen ze nog eens terug om de putdeksels op te metsen.


Dan is het wachten tot de trap is geplaatst eer ze terug komen.


Normaal worden volgende week ook de klinkers voor het terras geleverd. Het leggen ervan zal echter voor iets later zijn.

Ik kom er ten gepaste tijden wel op terug.


Greetz

Geen opmerkingen: