zaterdag 1 september 2007

Pannen te weinig!!!!



Donderdag zijn de dakwerkers niet geweest. Waarschijnlijk was er ergens een dringende reparatie vandoen.

Gisteren ging ik een beetje van mijn steenpuin wegdoen. Ik was al wakker om 6u en na een koffie ging ik al naar den bouw.

Jawadde,die mannen stonden daar al. Het was nog maar 6u25.

Het beste van al was dat ze reeds bij de buur hadden gebeld. Ze moesten elektriciteit hebben!!!!

Natuurlijk lag diene mens nog in zijn bed. Om 7u30 zag ik dan dat de rolluik omhoog was en heb ik aangebeld. Geen probleem voor elektriciteit,maar toch de vraag of ze de volgende keer iets later wouden bellen. Begrijpelijk.

Ze gingen het hele dak afwerken maar op het einde van de dag kwamen ze tot de conclusie dat er te weing pannen waren.

Volgende week komen ze het afwerken.

Moet wel zeggen dat ze alles heel proper afgewerkt hebben. Had het zelf zeker niet beter gekund.


Greetz

Geen opmerkingen: