vrijdag 26 oktober 2007

isolatie

Deze middag,ik was nog aan het werken,omstreeks 15u30 passeerde ik eens langs ons straatje.
Tot mijn grote verbazing stond er een camionette met remorque.
Rap even langs de kant om te gaan kijken wat er daar gebeurde. Wij waren namelijk van niets op de hoogte.
Terwijl ik te voet de straat inwandelde zag ik iemand met isolatiemateriaal naar boven gaan.
Iemand van de werkmannen was ook bij de buur een verlengkabel aan het installeren.
Even rap tussenbeide gekomen om te zeggen dat er al elektriciteit op de werf was en de gebuur bedankt voor de vriendelijkheid.
Bij de vraag of ze morgen of maandag de isolatie gingen plaatsen keken ze maar raar op.
Wij gaan dat vandaag nog doen,was het onverwachte antwoord. Nu was het mijn beurt om raar op te kijken.
Kom maar binnen anderhalf uur eens terug en je zal verschieten,verzekerde de patron mij nog.
Na het werk ben ik echter direct naar huis gereden daar mijn lieve echtgenote nog aan het werken was en onze oogappeltjes de wacht hielden op mij bij mijn schoonouders.
Die zijn het allerbelangrijkste,dus alles dient ervoor te wijken.

Eerlijkheidshalve gebied mij hier toch even te zeggen dat ik nu wel ongelooflijk nieuwsgierig ben om de geleverde werken te aanschouwen.
't Zal echter voor zondag zijn omdat er morgen wederom dient gewerkt te worden.

Dit wil ik ook nog even kwijt:

Ons Bo heeft het schooljaar in het 3de lagere zeer goed ingezet.
Haar rapport was super goed en daar hoort uiteraard een beloning bij.
Wat het zal worden moet blijken na het bezoek aan de speelgoedwinkel met de mama.
Dit even terzijde.

Greetz

Geen opmerkingen: