vrijdag 17 augustus 2007

Achtergevel is afgewerkt


Deze week had ik wat minder tijd,dus heb ik gewacht tot het weekend om nog eens iets te posten.

Zoals je kan zien op de foto is de achtergevel ondertussen afgewerkt.

Ook de voorgevel is op een paar rijen na zo goed als af,maar aangezien ik mijn fototoestel niet bij had,zullen de foto's voor de volgende keer zijn.

De aannemer heeft vandaag ook de maten opgenomen voor de dorpels. Zou zo'n 2-tal weken duren voor aleer hij ze heeft en kan leggen.

Hopelijk worden ze dan snel gelegd,want dan kan men pas de maten opnemen voor de ramen.

Levering van de ramen wordt op een 8-tal weken voorzien.(pffff,veel te lang)

Ikzelf heb ook niet stil gezeten en heb achter het tuinhuis enkel dallen (je weet wel,die van het trottoir) geplaatst. Das dan voor de fietsen te kunnen stallen. Enkel nog een afdakje voorzien en dat is dan ook al klaar.

Even info buiten den bouw:

Dit weekend ga ik samen met Lewis ne duathlon doen. Hij neemt het loopgedeelte voor zijn rekening en ik het fietsgedeelte. Hij heeft deze week ne keer het parcours verkend en ik kan je verzekeren dat hij scherp staat.( Ik kon alvast niet mee) Voor het fietsgedeelte goed aan te kunnen deze week een koers gereden in Melsen( niet uitgereden,maar soit) en ik constateerde dat ook ik in de goede vorm ben. Laten we hopen dat de uitslag navenant zal zijn.

Ik bericht hier na het weekend wel ne keer over.


Och ja,ook nog dit:

volgende week dinsdag of woensdag komt de timmerman voor het plaatsen de dakconstructie.


Goe weekend alleman

Geen opmerkingen: